Weten jou klanten dat jij er bent en wat je voor hen kan betekenen? Belangrijk is om de juiste signalen af te geven. Signalen die jouw klant aanspreken, maar die ook passen bij jou als ondernemer. 

Veelal ben je niet de enige aanbieder op de markt. Je concurrent doet ook aan acquisitie en de klant kiest uiteindelijk voor diegene waar hij/zij het beste gevoel bij heeft. Je zal dus op het juist moment met de juiste boodschap moeten komen om jouw klant verleiden tot een aankoop. Zichtbaarheid en vindbaarheid zijn (zeker online) van groot belang! De klant moet jouw kunnen vinden en jij moet ze kunnen binden! 

Tijdens deze training gaan je aan de slag met:

het omschrijven van jouw (ideale) klanten;

het inspelen op de koopmotieven van jouw klanten

het creëren van een onweerstaanbaar aanbod voor je klanten

jouw online en offline aanwezigheid te verbeteren

Na afloop ben je in staat beter en gerichter klanten te vinden. Of eigenlijk......, jouw klanten weten jou beter te vinden! En jij kan ze aan je bedrijf binden. Met nieuwe kennis en inzichten kan je aan de slag met marketing en sales. 

Na deze training kan je ook verder aan de slag met jouw persoonlijke werkboek ‘Toekomstbestendig ondernemen’. Zo zet je gestructureerde stappen richting jouw toekomst.

Ga terug naar 'Spiegel je business'