Deze website maakt gebruik van cookies. Waarom? Klik HIER voor meer informatie. Sluiten
         
 

Lancering Hoorn Marketing op 30 maart

28 maart 2017

Op donderdag 30 maart vindt de lancering plaats van Hoorn Marketing. In aanwezigheid van ondernemers, vertegenwoordigers van allerlei organisaties uit de stad en de gemeente wordt het citymarketingplan voor Hoorn gepresenteerd. Ook vindt de onthulling van het logo plaats.

meerdere voorstellen voor gedaan en initiatieven toe genomen. Tot een georganiseerde vorm van citymarketing kwam het echter niet.

Holland boven Amsterdam

Holland Boven Amsterdam (HbA) is de nieuwe marketingpromotie-organisatie voor het gebied Noord-Holland Noord, zo ook voor West-Friesland en daarmee Hoorn. HbA gaat bezoekers nog meer verleiden om naar het gebied te komen, meer te besteden en langer te blijven. Voor Hoorn is een goede profilering daardoor nog belangrijker geworden.

Breed gedragen plan

Ondernemers van Hoorn hebben daarom vorig jaar met citymarketingbureau Bureau Buhrs de handen ineen geslagen. Samen met vertegenwoordigers uit het toerisme, de detailhandel, horeca, kunst en cultuur en gemeente is een breed gedragen citymarketingplan opgesteld met een voorstel voor de organisatie en financiering. Het doel van het plan is om met de inzet van activiteiten en promotiemiddelen Hoorn beter voor het voetlicht te brengen.

Onthulling logo

Tijdens de kick-off op 30 maart wordt het plan voor Hoorn Marketing gepresenteerd. Ook de organisatie die het plan gaat uitvoeren stelt zich voor en komen de eerste wapenfeiten van Hoorn Marketing voorbij. Ook wordt het logo en het merk Hoorn onthuld.